Toch een beetje mopperen op de Creality CR6 SE

Deel hier nuttige informatie en links over 3D printen
PrintEngineer
Contacteer:

Re: Toch een beetje mopperen op de Creality CR6 SE

Bericht door PrintEngineer » 10 jan 2022, 16:21

@Hardy klopt je hebt in je post ook aangegeven dat het verstandig is om de poelies na te lopen. Daar had ik vluchtig overheen gelezen en was misschien iets te voorbarig met mijn opmerking. Maar ik zie ook dat je in dezelfde richting zit te denken waar de oorzaak van dit probleem kan liggen. de V-slots lopen waarschijnlijk niet soepel met de kans dat de snaar zo nu en dan een tandje verspringt met het omkeren van de draairichting of de stepper staat te skippen. Maar we lezen natuurlijk ook dat de TS een beginnend 3D artiest is die we hopelijk met onze commentaren van een oplossing kunnen voorzien. Linksom of rechtsom, als we kunnen helpen doen we daar ons best voor
Voor printen heb ik geen tijd meer, maar ik lees nog wel mee

hardy
Contacteer:

Bericht door hardy » 10 jan 2022, 16:49

We zullen het wel horen hoop ik ;)

Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis » 11 jan 2022, 09:00

Dankjewel voor de reacties. Eerst maar eens naar de poelie gekeken. Die zat dus bijna los op de as ...
1 inbus doet t volgens mij niet meer. Hopelijk de andere vast genoeg kunnen draaien, want inbussleutel wil er bijna niet weer uit zonder wrikken. Hopen dat ie niet weer losser is gekomen. Ik ga het de komende dagen eens weer proberen. En dat van Cura vs Creality is misschien ook goed om te proberen, eerst Cura maar eens links laten liggen.
Nu eerst weer verder in de voedselvoorziening 😉

Dennis
Contacteer:

Bericht door Dennis » 15 jan 2022, 21:51

Problemen lijken nu opgelost. Mooie prints tot nu toe. Gebruik ook maar voor de zekerheid de Creality Slicer.
Bedankt nogmaals voor de tips tot nu toe!

Plaats reactie