Ik ben om

Show hier resultaten, projecten en vooruitgang van je 3D prints
Plaats reactie
hardy
Contacteer:

Ik ben om

Bericht door hardy » 16 mei 2019, 20:31

Ik heb resent eens 2 rollen PETG besteld om dat er een hele interessante intoductie aanbieding was bij Bandit 3D filament en ik al langer het idee heb om dit is wat uitvoeriger te gaan proberen, na een wat moeilijke start, vind ik het nu toch wel fantastisch spul, ik ga het waarschijnlijk nu veel vaker in plaats van PLA gebruiken denk ik en daarom heb ik er vandaag nog twee rollen bij besteld, ook al omdat de aanbieding binnenkort afloopt., maar ook voor de normale prijs is het niet duur en wel erg goed spul vind ik en ook nog eens een nederlands product ;)
Hier even mijn eerste goede resultaat van de lagerhouders van mijn ultifaker, die nu nog van PLA zijn.
Afbeelding
https://www.bandit3dfilament.nl/webshop/petg/175-mm/

Hardy

Rob52
Contacteer:

Re: Ik ben om

Bericht door Rob52 » 16 mei 2019, 21:19

Ik heb het ook al een tijdje en ben er ook best tevreden over. Maar als je wat variatie wilt hebben in kleuren dan kun je ook de 6 rollen á 0,33 kg bij Opencircuit nemen. 35,95 plus 4,95 verzendkosten is net zo duur/goedkoop. Klik.

Afbeelding
Groeten, Rob.

* Gemodificeerde Anet A8
* Anycubic Kossel Lineair Plus

vincent1971
Contacteer:

Re: Ik ben om

Bericht door vincent1971 » 17 mei 2019, 13:05

Hou het zelf op hobby king..snelle levering voor een scherpe prijs. Ze hebben niet altijd de kleur die ik graag wil..echter spuitbussen van de Action doet wonderen

Plaats reactie