3D filamenten bij your3dfilaments.com

Alles over 3D print webwinkels, websites, reviews etc.
Plaats reactie
your3dfilaments
Contacteer:

3D filamenten bij your3dfilaments.com

Bericht door your3dfilaments » 09 jul 2018, 16:34

Beste Leden van 3DPrintForum,

>>> https://www.your3dfilaments.com <<<

Mijn naam is Rob en ik ben onlangs met mijn compagnon een webshop gestart in 3D filamenten. De liefde voor het 3D printen was er altijd al en om er meer mee bezig te zijn ben ik de 3d filament e-commerce wereld binnen gestapt.

Onze website zoals hierboven vermeld bevat 3D filamenten in allerlei soorten en maten. van klei, steen vulling tot industriële krachtige filamenten en pellets. onze unique selling point is eenvoudig:

Profiteer van inkoopvoordeel

Your3dfilaments.com is dé leverancier op het gebied 3D filamenten. Profiteer ten alle tijden van de laagste prijs door het inkopen van grotere hoeveelheden 3D filamenten. Dus pak stapelkorting bij aankoop van 25, 50 of 100 3D print filamenten.

Voor een volledig overzicht van de filamenten die wij verkopen verwijs ik jullie door naar de webshop.

De webhop is pas net live en wij zijn zeer benieuwd naar jullie mening! Hebben jullie vragen en/of opmerkingen of willen jullie meer informatie over een filament? Schroom dan niet en neem aub contact met ons op. wij houden van 3D printen en helpen jullie graag op weg.

Alvast bedankt en vriendelijke groet,

Team your3dfilaments.com :)
Laatst gewijzigd door your3dfilaments op 10 jul 2018, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

kaphaak
Contacteer:

Re: 3D filamenten bij your3dfilaments.com

Bericht door kaphaak » 09 jul 2018, 16:58

Beste Rob.

Welkom. Eerst maar eens iets over de layout van je site. Ik krijg je logo linksboven door de eerste twee dropdown menus heen. Dan nog een andere waar ik tegenaan liep, niet dat het mij echt iets uitmaakt hoor maar ik ben op de site voor easycork light. Ik kan daar in het keuzemenu kiezen voor het gewicht van 500 gram en dat is ook de enige keuze. Daaronder staat bij specificaties echter 1 kg. Duidelijk dus nog wat werk te doen.

Daarnaast moet me van het hart dat de prijzen, maar misschien zijn het allemaal wel bijzondere filamenten, van sommige producten wel aan de hoge kant zijn. Niet veel hobby gebruikers zullen 25 kilo ineens bestellen, ik begrijp dat je dan pas de laagste prijs gaat bieden. Voorbeeld van die hoge prijs bijvoorbeeld Easyfill pLA en Premium PLA vanaf 25 euro. Hmm ik koop bij Hobbyking voor 16,50 de kilo en bij 123-3d voor 24,50 de kilo. Dan zijn de verzendkosten ook nog iets hoger. Maar zoals al gezegd het zal bijzonder filament zijn al zou ik dat eerst willen vaststellen want elke verkoper noemt zijn filament het beste.

Ik laat me graag van het tegendeel overtuigen echter dus wie weet voor de toekomst....

grtz Ronald.
Originele Prusa i3 MK3 kit

3Dwim
Contacteer:

Bericht door 3Dwim » 09 jul 2018, 18:48

Dus je weet sinds kort dta 3D printen bestaat en meld je nu hier aan met een verkoopverhaal.
Meestal werkt het omgekeerd beter: verdiep je in de materie, ga printen en lever bijdragen en ga daarna op de verkooptour.

Website:
pas je teksten aan: kreten als we zijn DE leverancier doen het zeker bij mij niet.
Maak een FAQ aan als je faq hebt, niet is zo nietszeggend als een leeg iets.
Over ons : maar er staat niet over jullie.
Groet,
Wim

Pro Deo 3D fanaat
Anet A6 - student
SketchUp Pro - expert

vincent1971
Contacteer:

Bericht door vincent1971 » 09 jul 2018, 23:02

En dan nog de taalvauten en rare zinnen,
...Hoge kwaliteit producten...
... Grootste assortiment...
..Net iets zachter dan standaard PLA, wat resulteert in een sterker filament met een hogere impact resistance...

Ik wil graag 1 stukS bestellen ;-)

Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *
En dan staat er bij het hokje Je beoordeling *
Goh je meent het, als je een beoordeling wilt geven is het vereist om in het hokje beoordeling iets neer te zetten..BRILLIANT

...EasyFil PLA is een hoogwaardig en impact gemodificeerd PLA filament dat geoptimaliseerd is voor de FFF / FDM 3D printtechnologie en is daarmee een extreem “easy-to-print” 3D printer filament.
Door de impact modificatie is EasyFil PLA ietwat zachter, taaier en minder rigide dan standaard PLA en heeft het sterk verbeterde eigenschappen met betrekking de vloei van het filament wat ervoor zorgt dat lagen heel mooi in elkaar overvloeien....

Heb echt geen flauw idee wat daar staat..kan je dat ook in eenvoudig helder duidelijk Nederlands zetten?

Kies ik voor gewicht (kg ) kan ik alleen maar 750gram kiezen tsss....

Wat is "sorteren op nieuwheid" ?

Oh en meen je het echt 1 kg ABS kost totaal €30,00? WAAAT ZO DUUR? Pssttt ik koop daar 2,5 rollen voor.
Heb het nog niet over die zeer rare opmaak van de website.

Relicaddict
Contacteer:

Bericht door Relicaddict » 10 jul 2018, 00:17

Wat zijn de forum kortingen voor hier overigens?
Gr, Ton.

your3dfilaments
Contacteer:

Bericht door your3dfilaments » 10 jul 2018, 11:03

Beste 3DPrintForum leden,

Leuk om reacties van insiders te mogen ontvangen. Wij zijn blij met alle feedback die wij krijgen om onze site beter te maken. De website up to date houden en bijschaven vergt veel werk dus nemen wij hier graag de tijd voor.

Uit de reacties maken wij op dat er met name tekstueel nog het een en ander te behalen valt. Wat betreft de prijzen zullen wij kijken of hier nog potentieel winst te behalen valt. Zoals jullie vast zullen begrijpen ligt dit aan afspraken en afname bij de producent. Ook wij willen jullie een zo laag mogelijke prijs aanbieden.

Om jullie te bedanken voor de (opbouwende) feedback hebben wij een kortingscode voor de eerste bestelling bij your3dfilaments.com:

Door in de winkelmand de volgende kortingscode in te voeren ontvangt iedereen 10% extra kassa korting.

kortingscode >>> your3dfilaments <<< kortingscode

Bedankt en vriendelijke groet,

Team your3dfilaments :)

https://www.your3dfilaments.com

wim62
Moderator
Contacteer:

Bericht door wim62 » 10 jul 2018, 19:56

Ik verhouding met andere 3d webshops blijft deze ondanks die 10% korting nog duur .
Ik denk dat ik gewoon bij mijn eigen leverancier blijft , die is ook een lid op dit forum .
Maar als ze elkaar kennen kan de prijs misschien nog wel om laag .

gr Wim
Anet A6 en quadcopters

your3dfilaments
Contacteer:

Bericht door your3dfilaments » 17 jul 2018, 10:44

Beste leden van 3Dprintforum,

Hierbij een herinnering voor het gebruik van de kortingscode >>> your3dfilaments <<< op www.your3dfilaments.com
Deze code is te gebruiken tot en met 31 augustus 2018.

met vriendelijke groet,

Team your3dfilaments.com :)

Plaats reactie