Voorstellen dan maar

Stelt jezelf voor aan de leden van dit forum.
Plaats reactie
Mohr
Contacteer:

Voorstellen dan maar

Bericht door Mohr » 08 jun 2018, 19:57

Hallo allemaal,

Mijn echte naam is Joep, maar gebruik hier de naam Mohr (personage in het boek Hells Angels van HS Thompson). Ik heb nog geen printer maar ga me net oriënteren. Ik hoop dat jullie kunnen helpen hiermee.

Ik ben 40 jaar en ondernemer. Ik hoop dat 3d printen iets kan zijn wat ik in mijn bedrijf kan inzetten. Zie daarvoor ook het daarvoor aangemaakt topic.

kaphaak
Contacteer:

Re: Voorstellen dan maar

Bericht door kaphaak » 08 jun 2018, 20:31

Hoi Joep.

Van harte welkom hier en veel plezierige en leerzame uren gewenst. Bedenk vooraf even dat 3D printen geen zaak is van printer kopen en dan zonder verdere zorgen maar lekker printen. Was het maar zo. 3D printen is steeds weer opnieuw zaken aanpassen en vernieuwen, finetunen enz. Echter je krijgt er ook wat voor terug. Plezier in het maken van dingen en de kick als zaken lukken. Ik heb zelf een verhuurbedrijf van funproducten en ik gebruik mijn printer regelmatig om zaken voor de zaak te repareren of te maken. Voorbeelden? Begin dit jaar heb ik weggeef dingetjes voor mijn klanten gemaakt, sleutelhangers, mini springkussens en koelkastmagneten. Gisteren nog een nieuw DVD klepje voor onze karaoke machine. Het is een zaak van de mogelijkheid zien, ontwerpen en dan trial en error. Ik wens je veel plezier hier op het forum.

Groet Ronald.
Originele Prusa i3 MK3 kit

3Dwim
Contacteer:

Bericht door 3Dwim » 09 jun 2018, 10:08

Welkom Joep.

En bedenk dat als je er een bussiness van wilt maken je met garantie komt te zitten.
Geprinte en misschien wel opnieuw ontworpen onderdelen zijn nooit zo sterk als het origineel.
Groet,
Wim

Pro Deo 3D fanaat
Anet A6 - student
SketchUp Pro - expert

Mohr
Contacteer:

Bericht door Mohr » 11 jun 2018, 08:39

Wim,

Je hebt het waarschijnlijk al begrepen in mijn andere topic, maar voor de zekerheid ook maar hier. Ik wil er zeker niet mijn werk van gaan maken (iedereen die met mijn basisvragen komt om er vervolgens een bedrijf te willen beginnen zou tegen zichzelf beschermt moeten worden), maar het gaat om toepassingen binnen mijn bedrijf.

Plaats reactie